۱۳۸۸ تیر ۲۵, پنجشنبه

من نباشم

من نباشم کی تو رویا , موهاتو ناز میکنه؟

کی با بالای شکسته با تو پرواز میکنه؟

راستشو بگو من نباشم اخمای پیشونیتو

کی میاد دونه دونه با حوصله باز میکنه؟

من نباشم کی می شینه تا سحر بالای سرت؟

کی می یاد برداره اشکو از رو چشمای ترت؟

من نباشم کی میاد ناز نگاتو می خره؟

کی میاد دنبال تو , تو رو تا خورشید می بره؟

من نباشم کی می گه همیشه حقا با توا؟

واسه چشمای تو جون می ده پشت پنجره؟

کی میخواد تورو مث من تو تموم زندگیت؟

من نباشم کی بهت می گه بازم عاشقتم؟

اگه حتی دلمو بشکنه و برنجونه

من نباشم کی کلافت میکنه با سوالاش؟

کی تو رو بهم می ریزه,با بیان خیالش؟

ولی بی انصافیه,اینم بگم, من نباشم

کی تو نامه جای اسمت ماهو میذاره بالاش؟

من نباشم کی میاد انقدر برات دعا کنه؟

هرچی برگردونی روتو,باز تورو صدا کنه

من نباشم اگه حس کردی یکم غریب شدی

از یه عاشق یا یه شمع سوخته بی نصیب شدی

بنویس رو کاغذ و بده دس باد بیاره

بنویس فقط تویی چون دیگه بی رقیب شدی

من میام و با التماس بهت میگم دیگه بمون

اگه پای کسی تو زندگی ما وا نشه

می تونیم با هم بریم تا هفت تا شهر اسمون

من نباشم بخدا قدر تو رو نمی دونن

دوس دارن باهات بسازن ولی نمی تونن

من میرم تا که نباشم ولی یه چیز رو بدون

اونا هیچ کدومشون آخر باهات نمی مونن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر